تعمیر یونیت درب صندوق برقی فولکس واگن پاسات

تعمیر یونیت درب صندوق برقی فولکس واگن پاسات

تعمیر یونیت درب صندوق برقی فولکس واگن پاسات – تعمیر برد و قطعات الکترونیکی unit درب صندوق عقب برقی انواع خودرو ها در کلینیک تخصصی Digi-board

بررسی اجمالی یونیت درب صندوق برقی

واحد کنترل برقی درب خودرو ، از سیگنال های ورودی سوئیچ ها برای کنترل موتور الکتریکی در صندوق استفاده می کند.

موتور برقی درب عقب شامل یک مجموعه موتور الکتریکی (شامل یک کلاچ الکترومغناطیسی و چرخ دنده)، چرخ دنده ها و بازوها است.

 در صندوق عقب خودرو با یونیت برقی  به صورت خودکار بسته می شود اما در صورتی که فشار بیش از اندازه توسط سنسور های  دو طرف در احساس شود یونیت فشار اضافی ناشی از گیر کردن وسیله یا بسته نشدن صندوق را به راننده اعلام می کند.

هنگامی که کلید درب عقب خودرو در پنل به صورت off یا خاموش باشد در را  نمی توانید به صورت خودکار باز یا بسته کنید. این کار از باز شدن تصادفی صندوق در اثر فشار ناگهانی سوئیچ برقی جلوگیری می کند.

اگر یک ولتاژ ضعیفی هنگام باز و بسته شدن خودکار درب عقب برقی رخ دهد یونیت درب صندوق از عملکرد خودکار آن جلوگیری به عمل می آورد.

فولکس واگن پاسات Volkswagen Passat

خودرو فولکس واگن پاسات محصول کشور آلمان ،دارای چهار سیلندر ، موتور ۱.۸ لیتر و مجهز به توربوشارژ می باشد.

قدرت موتور این خودرو ۱۸۰ اسب بخار و گشتاوری معادل ۲۵۰ نیوتون متر دارد. شتاب صفر تا ۱۰۰ را پاسات در مدت زمان ۷.۹ ثانیه طی می کند.

پاسات با رینگ های آلمینیومی به ابعاد ۱۸ اینچ و کیفیت بالای ساخت ظاهری مدرن و پویایی دارد همچنین چراغ های اتوماتیک جلو مجهز به فناوری LED و سیستم سازگاری روشنایی خودرو با محیط اطراف وسعت دید راننده در نقاط کور را افزایش می دهد که شرایط رانندگی را برای کاربر آسان می کند.

یکی از قابلیت های خودرو فولکس واگن پاسات صندوق هوشمند می باشد که به صورت خودکار از داخل کابین خودرو باز یا بسته می شود.

از دیگر خصوصیات پاسات ، سیستم مولتی مدیا ۹.۲ اینچ پیشرفته که با لمس صفحه یا حرکت دست امکان دستیابی به اطلاعات گسترده ای از خودرو و سیستم ناوبری برای سرنشینان فراهم می کند.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *